21 Maj 2013

Just nu njuter jag av livet väldigt mycket. Förut så höll jag en del dörrar stängda, nu står dom öppna. Det är skönt att låta saker och ting ta den tid det tar. Jag väljer att skjuta iväg alla negativa saker som hindrar mej från att vara mej själv. Framför allt hindrar mej från att må bra. Jag ser saker från olika vinklar. Viket bara får mej att må bra, för då får jag en helt annan förståelse. Ju mer man förstår, dessto mer energi kan man lägga på viktiga saker, det som verkligen betyder något. Kan inte förneka att jag fattat en del dåliga beslut,men jag låter frustrationen slå mej hårt, jag tar emot det slaget. Och jag kommer ur det som en vinnare. Och det är det viktigaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0