30 November 2011

Jag är redo att ta nästa steg.

Man måste ha perioder då man känner sig to...

Man måste ha perioder då man känner sig totalt värdelös,för att sen komma tillbaka. Har under kvällen konstaterar att jag måste fokusera på balans i mitt liv. De har varit en känslomässig storm tillräckligt länge nu. Så nu tar jag nya tag.


28 November 2011

Att våga är att förlora fotfästet en stund. Att inte våga är att förlora sig själv. Jag har lyckats med det sistnämda.
Att våga är att förlora fotfästet en stund. Att inte våga är att förlora sig själv. Jag har lyckats med det sistnämda.

27 November 2011

Jill Johnson – Better Than Me - Acoustic version

20 November 2011

Jag vet att man egentligen inte borde ge sig in i det förflutna, men ibland måste man det. För att hitta rätt väg i nuet. Denna vecka har känslorna pendlar upp och ner. Minnen har kommit upp,medan andra suddats ut.Under denna vecka har jag börjat inse mer o mer att jag är inte den typ av person som kräver speciellt mycket av andra. Jag har helt enkelt inte hjärta till det. Det har sina för och nackdelar. Den delen av mej själv borde jag egentligen ändra på. Men jag kan bara inte. Bara tanken gör mej förvirrad. Det är inte jag. Nu väljer jag att gå den väg som känns rätt mej just nu.

Att du kunde vara såhär känslokall och ego...

Att du kunde vara såhär känslokall och egoistisk trodde jag aldrig. Du sårar ännu en gång, någon du älskar.


18 November 2011

Det är skrämande hur fel saker och ting kan bli.För att man är rädd. Framförallt rädd,för att såra någon. Man blir blind, man håller tillbaka just för att man inte vill såra. Men tanken på att man själv kan bli sårad existerar knappt? Så är det iallfall för min del.

18 November 2011

Dom som verkligen betyder något, möter en halvvägs när det blir fel. Idag känns hjärtat betydligt lättare.

Det spelar ingen roll. Jag ska och kommer ...

Det spelar ingen roll. Jag ska och kommer klara de här. Snart skrivs ett nytt kapitel,blir som en ny och välbehövlig start.


15 November 2011

I hope you had the time of your life.

14 November 2011

Skadar jag mer än älskar?

10 November 2011

Jag är absolut inte världens bästa människa. Men trots de, så vill jag ha tillbaka så mycket som jag hade för bara några månaders sen. Ett enormt självförtroende och en enorm självkänsla. Tycks vara så att allt de där försvann, samtidigt som jag lärde mej mycket annat. Jag vill egentligt inte gräva mer i det som varit.Men om det är de som krävs för att jag ska få tillbaka så stora och viktiga delar av mej själv. Så måste jag ta tjuren vid hornen.

10 November 2011

Even if you cannot hear my voice,I'll be right beside you dear.

7 November 2011

Min familj & släkt betyder oerhört mycket för mej. Jag hade inte stått här idag, om det inte hade varit för dom, eller mina fantastiska vänner.Någon som har växt otroligt mycket i år, är min älskade bror Viktor. Trots att han i stort sätt pratar om samma sak, varje gång jag träffar honom. Så får han mej alltid på andra tankar. Han ger mej så otroligt mycket energi. Älskar er alla oerhört mycket. Ni är mina bästa ♥

7 November 2011

Året börjar sakta men säkert ta slut. Vilket år jag haft. Började året med ändra mej fysiskt, sedan har det även blivit endel utveckling i det psykiska. Jag har under detta år gjort stora och små förändringar. En del band har brutits,medan andra har blivit starkare. Jag är iallfall nöjd med tillvaron och året som gått hittills. Jag har lärt mej så otroligt mycket, inte bara saker hos mej själv. Utan även hos andra.

1 November 2011

If the world I know was gone today,
they can take it all I’ll be okay.

1 November 2011

Sometimes you will never know the true valeu of a moment, until it becomes a memory.

RSS 2.0