30 April 2011

Är äntligen hos min Eleonore, finns inga ord för den människan. Mår så bra med henne ♥

I Torsdags kväll kom även Frida hit, väldigt trevligt. Igår blev det utgång första gången här i E-tuna. Började inge vidare, men slutade mycket bättre. Pinsamt
Försöker att inte tänka på det så mycket...
Idag blev det en tur till Västerås,trevligt besök på Ikea. Blev två matlådor rikare. Har nu under kvällen ätit god mat, även efterrätt med fina människor. Trivs så otroligt bra här, känner värmen som finns i denna fina familj så
fort jag kommer innanför dörren.
Just nu så sitter vi alla tre framför varsin dator. Jag funderar på vad man ska köpa till systrarna Stödberg till deras student.
Ikväll blir det det , äta massa onyttigheter och bra vara



Eleonore
Vill dela min framtid tillsammans med dej.
Tror på oss ♥

26 April 2011

Dagen går i missförståndets tecken, blir så förbannad. Jag är inte den som brukar säga till när jag blir riktigt förbannad. Men idag släpptes bomben. Jag orkar inte ta emot mer skit. Bråken och missförståndet är så jävla onödiga, gör allt jag kan för att det inte ska bli bråk eller missförstånd. Tar allt i lugn takt, men det verkar verkligen inte hjäpa Jag har tagit emot många psykiska smällar dom senaste dagarna. Nu räcker det.



24 April 2011

Har varit ute och solat, samt spelat lite fotboll med Viktor. Vilket resulterade en ond tå, men vad gör det. Det går över!

Denna sommar känner jag på mej kommer bli en riktigt bra sommar. Jobb, troligen mer träning och fotbolls lir,än förra året.Saknar delvis förra sommaren, studenten kommer alltid ligga mej varmt om hjärtat. Vilken dag, och dagarna innan går inte att beskriva.Stämningen i klassen var helt obeskrivlig.   
Såg fram emot att få börja jobba nästan direkt efter studenten,underbart.Men jag lärde mej mycket förra sommaren, att man inte ska ta på sig ett för sort ansvar. Jag insåg det dock försent, och fick ligga på sjukhuset i 2 veckor, sen vara sjukskriven resten av sommaren.

Var såklart inte roligt att ligga på sjukhuset,men jag kom till en väldigt viktig insikt när jag låg inne. Nämligen att jag måste säga ifrån om det på något sätt blir för mycket för mej. Både psykiskt och fyskiskt. Jag kämpade med att slå bort mitt eget måeende under en tid. Jag ville jobba,tjäna pengar.

Jag har sen studenten växt som person. Mycket av mitt självförtroden kom tillbaka när jag fick börja jobba. Kollegorna tyckte jag gjorde bra ifrån mej, lika så chefen. Det är just såna saker som driver människor framåt. Att någon eller flera ser en som den man är. Och tar upp det positiva. Det negativa ska man också höra. Men mycket beror på HUR man tar upp det.

Jag har varit den som pratat mycket, och "tagit" plats. Men efter att ha blivit nerklankad,så försvann den sidan av mej. Jag kan inte säga att jag är glad över att jag tillåtit människor klankat ner på mej. Men jag orkade tillslut inte bry mej.


Det var värt, att sitta inne på skolan toaletter och gråta, för att ingen såg mej. Jag dög när det handlade om pengar, eller bara att få prata av sig. Men annars så hade jag svårt att känna att jag dög. Några av dom jag faktiskt kom nära,hjälpte mej när det blev kaso i skolan. Dom människorna beundrar jag. Ni är värd det bästa.

Sen den tiden, blev jag otroligt utnyttjad, och det som sårar mej mest är att människor som jag verkligen offrade allt för. Inte ens kan säga hej när man ser dom på stan idag. Man är som en främling. Att dom inte skäms?

Hur som, så  lärde jag mej att stå på egna ben, och blev aldrig  beroende av andra. Det är jag tacksam för, att jag fick lära mej det i god tid. Jag har lovat mej själv att aldrig bli beroenden av någon.

Jag växer som person,mycket tackvare Eleonore.Hon lyfter fram alla mina sidor. Hon är en av dom starkaste människorna jag känner. Ska göra mitt bästa för att finnas där för henne, och få henne att må så bra som möjligt. Hon är värd det bästa.

BELÖNA DIG SJÄLV FÖR DINA FRAMSTEG,DET ÄR DU VÄRD!


/ Josse

23 April 2011

Har haft en bra kväll,har solat idag,även spelat lite fotboll med Viktor. Nu på kvällen blev det lite kubb spel, ska snart krypa ner i sängen och titta på Körslaget. Heja Katrineholm!


Saknar Eleonore otroligt mycket, men bara att bita ihop. Snart är jag intill henne, även fast det just för stunden känns som det är flera år tills vi ses igen.♥

/ Josse


23 April 2011

Sov relativit bra i natt,för att vara första natten ensam i sängen. Vaknade till liv vid 10 tiden idag,skönt. Pratade med min fina i telefonen till kl typ 11. Sen gick jag ner och började med maten. Idag blev det lax och potatis till lunch, till kvällen blir det påskmat.

Har sedan tidig uppgång, plockat på rummet,bara ett eller två varv med snabbeldraken kvar. Sen ska jag lägga mej ute på en filt i detta fanastiska vädret och sola.


Eleonore,du är det bästa som hänt mej ♥

/ Josse

22 April 2011

Då är man hemma igen, har haft det riktigt bra hos min fina.Väldigt känsloladdat på stationen,men vi ses ju snart igen ♥

Just i skrivande stund tar jag det bara lungt, väntar på att min fina ska skicka bilder som tagit under dessa dagar.

Kvällen blir lugn,imorgon blir det påsk mat och städning om jag inte skjuter upp städningen tills på Söndag....


Nu ska här skrivas vidare med min fina på msn! ♥

/ Josse



22 April 2011

Idag är det sista dagen hos min fina Eleonore, ikväll kommer jag lämna Eskiltuna för några dagar,och med blandade känslor. Men ska se till att ta vara på dom sista timmarna här,innan hemresa.

Idag får vi se vad som händer,vädret är iallafall på våran sida idag också.

Eleonore,finns här för dej  ♥

21 April 2011

Snart har ännu en dag gått.Imorgon ska jag åka hem,blandade känslor inför morgondagen. MEN ska njuta av dom sista timmarna så mycket jag kan.
Idag gick vi upp tidigt,åt frukost på baksidan, sedan blev det till att ta bort ogräs mellan plattorna samt på gräsmattan. Där emellan har det solats, och spelats kubb.
Nu kollar vi på Andra avenyn,och bara är,skriver mer imorgon!

Eleonore,du behöver inte vara rädd.
Tro på dej själv lika mycket som du tror på oss.
Finns vid din sida oavsett vad ♥


/ Josse

20 April 2011

Sitter hemma hos min fina Eleonore, kom hit igår kväll,åker hem på Fredag :(

Dagen igår bestod av jobb till kl 12, timmarna gick extremt långsamma?! Sen mötte jag  upp min fina,blev pizza i Stadsparken,sen glass från Donkan.
Satt på torget och bara njöt av mitt fina sällskap hihi,senare blev det bara massa mys och bus i Statdsparken, kunde knappast bli bättre,kanon väder och min fina intill mej ♥
Dagen idag har bestått av massa mys,även lite kubb spelande!
I skrivande stund sitter jag här i Eleonores fina rum,och väntar på henne och mat hihi
Jag är sååå otroligt lycklig och kär.Tack Eleonore för att du får mej att uppleva dessa känslor ♥


/ Josse

18 April 2011

Matchen igår resulterade en vinst md 10-1
Kvällen blev lugn,gjorde varma mackor till kvällsmat, och packade resväskan. Idag vaknas det jobb till kvällen, natten och fram till kl 12.00 imorgon! Då kommer min fina Eleonore hit, på kvällen åker vi hem till henne. Massa mys hihi

Morgonen idag,började med ett samtal från jobbet, kunde dock inte tacka ja till erbjudandet då jag redan jobbar. Senare ringde min fina ♥ Förlåt för i natt hjärtat

Nu ska jag strax hoppa in i duschen,sen blir det lungt tills det blir att ta sig in till Katrineholm,springa några ärenden, innan det blir att bege sig till jobbet!

Kolla vad min fina gjort hihi



/Josse

17 April 2011

Då har man jobbat färdigt denna helg! Efter jobbet blev det direkt hemfärd.I skrivande stund ligger jag i sängen, och laddar inför dagens träningsmatch. Pratade precis med min fina.♥

Börjar bli hungrigoch idag står kycklingfilé och ris på menyn.



Att få känna pirret i magen.
Känna hennes närhet när man ska sova.
Känna hur man försvinner in en en drömvärld.
När hennes läppar är mot mina.
Ni hör ju själva,det kan ju knappast blir bättre?

Eleonore, du är det bästa som hänt mej. Är så tacksam att jag får dela dessa känslor tillsammans med dej ♥

110414 ♥

/ Josse




16 April 2011

Sitter på jobbet, är ovanligt skönt idag.Men välbehövligt med en sådan dag också :)
Efter detta pass, ska jag iväg till nästa ställe och jobba natten.Hoppas på en lugn natt!
Håll tummarna nu!

Morgondagens planer än inte helt spikade, förutom att jag ska lira fotboll imorgon. Skönt med hemma match!
Sen blir det troligen hem till Eleonore på kvällen ♥

Nu ska jag kila iväg


110414 ♥

/Josse


15 April 2011

Att berätta för mina föräldrar att jag har starka känslor för Eleonore,var en väldigt känslosam stund.
MEN jag ångrar det absolut inte!
Jag står för den jag är, och en del människor behöver mer tid än andra att smälta saker och ting.
Accepterar dom mej, så accepterar jag dom. Väldigt enkelt.
Ska strax bädda ner mej i sängen,kommer vara väldigt tomt då jag sovit med Eleonore två nätter! Men snart har jag henne intill mej igen ♥

/ Josse

15 April 2011

Varit hos Eleonore från i Onsdags tills idag.Hur underbart som helst ♥ VÄLDIGT jobbigt att lämna henne idag, tårarna var inte långt borta. Hur som, dagarna har bestått av Andra avenyn tittande och mys.
Förhoppningsvis kommer hon till mej på Söndag,som jag längtar!
Sitter i skrivande stund på jobbet, skriver mer när jag kommer hem!

/ Josse


15 April 2011

Jag vill bara påminna dig om att du är värdefull hjärtat ♥ /e.

RSS 2.0