29 Juni 2011

Som jag skrev i ett tidgare inlägge, så är utveckling något som jag själv kopplar ihop med kärlek. Kärlek har inte varit lätt för mej, säkerligen inte heller för en del andra. Men tron att det faktiskt finns någon där för mej, har drivit mej framåt. Ska aboslut inte förneka att jag gjort en del misstag under dessa år, men jag har lärt mej en hel del. Jag gör fortfarande misstag,men nu behöver jag inte bearbeta dom på egen hand. Nu har jag Eleonore vid min sida, som hjälper mej,när det känns tungt.
Kärleken har och kommer aldrig ha ett speciellt fack i mina ögon. Oavsett vilken läggning man har, så är det viktiga det man bygger tillsammans. Man får den där grunden som behövs för att ett hus ska stå stadigt. Det är då man kan komma långt i ett förhållande. Men man får heller inte glömma bort att stötta varandra, förklara att man ser att ens partner gör framsteg.
Kärlek är det finaste som finns. Och jag kommer göra allt i min makt, för att mina nära och kära ska må så bra som möjligt. Ni är alla guldvärda!
Som jag skrev i ett tidgare inlägge, så är utveckling något som jag själv kopplar ihop med kärlek. Kärlek har inte varit lätt för mej, säkerligen inte heller för en del andra. Men tron att det faktiskt finns någon där för mej, har drivit mej framåt. Ska aboslut inte förneka att jag gjort en del misstag under dessa år, men jag har lärt mej en hel del. Jag gör fortfarande misstag,men nu behöver jag inte bearbeta dom på egen hand. Nu har jag Eleonore vid min sida, som hjälper mej,när det känns tungt.
Kärleken har och kommer aldrig ha ett speciellt fack i mina ögon. Oavsett vilken läggning man har, så är det viktiga det man bygger tillsammans. Man får den där grunden som behövs för att ett hus ska stå stadigt. Det är då man kan komma långt i ett förhållande. Men man får heller inte glömma bort att stötta varandra, förklara att man ser framstegen som görs tillsammans, och inviduellt.

Kärlek är det finaste som finns. Och jag kommer göra allt i min makt, för att mina nära och kära ska må så bra som möjligt. Ni är alla guldvärda!♥

28 Juni 2011

foto0145 (MMS)

Sitter i stadsparken,börjar inte jobba förrän kl 16 :) har sen jag kom in till stan fixat med de papper som måste fyllas i,nu när jag ska flytta :) nu är de bara att vänta på att få nyckeln,har under dagen rensat i mina lådor. Vilket göra! Beslutsångesten var vid min sida från början till slut! Hoppas ni har det bra i solen! :) Ps. Saknar Eleonore väldigt mycket!


27 Juni 2011

foto0052 (MMS)

Denna bild är en av dom första som togs på mej och Eleonore,vi har redan spenderat mer än två månader tillsammans. Jag vet att vi klarar allt tillsammans,oavsett vart i denna värld vi befinner oss. Jag tror på de vi utvecklar för varje dag. Jag lär mej något om mej själv,och även om henne. Det är så jag ser på kärlek,en ständig utveckling,tillsammans <3


27 Juni 2011

Nu har jag slutat för dagen. Har skrivit på kontraktet,så hoppas på att få nycklarna under veckan :) Jag hoppas ni mår bra och inte har bränt er för mycket i solen!


27 Juni 2011

Dagen till ära,så älskar jag Bring! Mitt kontrakt har kommit!


27 Juni 2011

Inget brev angående lägenheten idag. *Suck*


27 Juni 2011

Solen lyser ute,och det är verkligen kanon väder! Jag sitter på jobbet,inomhus men ska strax sätta mej på altanen! Väntar spänt på brevet som avgör om jag får lägenheten eller inte! Min fina är just nu på p&l! Är inte alls avis.....skriver säkerligen mer under detta arbetspass som slutar 21! Bränn er inte i solen ;)


20 - 26 Juni 2011

Denna vecka har gått otroligt fort! Tänkte skriva om min vecka,
I måndags efter jobbet blev det att sätta sig på buss 714 mot E-tuna, därefter blev det att ta nästa buss mot Slagsta , där Eleonore snällt satt och vänta på mej. Vi gick sedan hem till hennes mormor Rosa. Det stod städningen på måndagens schema! Och det kan man minst sagt säga att det blev. Jag började med fönstrena, men inom några minuter tog Eleonore över. Vilken jag tror hennes mormor verkligen uppskattade såhär i efterhand! Fönstertvättning är inte min starka sida! Vi grovstädade minst sagt. Vi tog en kort paus ifrån städande, det var tänkt att vi skulle äta pizza,men med mitt  lokalsinne så blev det baugett istället. Ett under att jag hittar till toaletten!  När vi efter många om och men var färdiga med städningen, så fick vi springa till bussen, som tog oss till centrum. Därifrån gick vi till tågstationen, och tog tåget hemåt. När vi kom hem, så gjorde jag mat. "stuvade" makaroner och bacon! Sen tog vi det bara lungt.
Tisdags morgon åkte vi in till Katrineholm, och besökte Maria, Thony, Isak och Elias. Där bjöds det på fika, och massa prat. Var väldigt trevligt.
I Onsdags blev det en tidig uppgång, då åkte vi till Katrineholm och tittade på en lägenhet, Sen blev det en sväng till Sultans, och lite andra affärer. Timmarna sprang iväg, på kvällen blev det ett promenad,blev även en del smultronätande längst promenaden.Gott och mysigt!
I Torsdags, så händer inte speciellt mycket, jag jobbade från kl 13 - 21, som tur så hade Eleonore det bra här ute på landet, eller mitt i ingenstanns om ni frågar henne ;)
Även i fredags blev det jobb för min del, och ännu en gång hade Eleonore det bra här hemma, även fast jag inte var hemma.Dans kring midsommarstången tillsammans med min kära bror Viktor hade det visst blivit under dagen. På kvällen var vi uppe i Logen, precis som tidgare år. Kändes otroligt mysigt och roligt att ha sällskap detta år. Där blev det mat, efterrätt och lite dricka. Dock inte så mycket, men blev även lite ölprovning vid våran del av bordet. Många skratt blev det också. Vi gick sedan till kattungarna,såå söta! Man vill bara ta med sig dom hem! Är riktigt sugen på att skaffa en! Klockan blev inte så mycket, innan vi gick hemåt. Då åt vi mackor, pratade en stund innan det var dags att sova.
Igår blev det en väldigt lååång sovmorgon! Ovanligt lång?! Vi tog senare under dagen bussen in till Katrineholm, när vi satt och vänta så träffade vi även Eleonore's mamma Anja. Under kvällen igår så packade Eleonore, och fixade.
Hon åkte nämligen till Bolänge idag! Hon ska jobba på P&L! Spännande för henne, jag tror och hoppas att det går bra för både henne och Emelie, det förtjänar dom verkligen! Jag själv åkte hem tidigare idag.
Just nu sitter jag på mitt rum, men funderar på att gå ut i solen, men får bli lite senare, några soltimmar till hoppas jag vi får idag, och även resten av veckan! Nu ska jag plocka lite på mitt rum!
Eleonore, tack för dom här dagarna.Även fast jag har jobbat, så värmer det att du haft det bra här på landet. Ses snart igen
/ Josse
Denna vecka har gått otroligt fort! Tänkte skriva om min vecka
I måndags efter jobbet blev det att sätta sig på buss 714 mot E-tuna, därefter blev det att ta nästa buss mot Slagsta,där Eleonore snällt satt och vänta på mej. Vi gick sedan hem till hennes mormor Rosa. Det stod städningen på måndagens schema! Och det kan man minst sagt säga att det blev. Jag började med fönstrena, men inom några minuter tog Eleonore över. Vilken jag tror hennes mormor verkligen uppskattade såhär i efterhand! Fönstertvättning är inte min starka sida! Vi tog en kort paus ifrån städande, det var tänkt att vi skulle äta pizza,men med mitt  lokalsinne så blev det baugett istället. Ett under att jag hittar till toaletten!  När vi efter många om och men var färdiga med städningen, så fick vi springa till bussen, som tog oss till centrum. Därifrån gick vi till tågstationen, och tog tåget hemåt. När vi kom hem, så gjorde jag mat.Stuvade makaroner och bacon! Sen tog vi det bara lungt.
På Tisdag morgon åkte vi in till Katrineholm, och besökte Maria, Thony, Isak och Elias. Där bjöds det på fika, och massa prat. Var väldigt trevligt.
I Onsdags blev det en tidig uppgång, då åkte vi till Katrineholm och tittade på en lägenhet, Sen blev det en sväng till Sultans, och lite andra affärer. Timmarna sprang iväg, på kvällen blev det ett promenad,blev även en del smultronätande längst promenaden.Gott och mysigt!
I Torsdags, så hände inte speciellt mycket, jag jobbade från kl 13 - 21, som tur så hade Eleonore det bra här ute på landet, eller mitt i ingenstanns om ni frågar henne ;)
Även i fredags blev det jobb för min del, och ännu en gång hade Eleonore det bra här hemma, även fast jag inte var hemma.Dans kring midsommarstången tillsammans med min kära bror Viktor hade det visst blivit under dagen. På kvällen var vi uppe i Logen, precis som tidgare år. Kändes otroligt mysigt och roligt att ha sällskap detta år. Där blev det mat, efterrätt och lite dricka. Dock inte så mycket, men blev även lite ölprovning vid våran del av bordet. Många skratt blev det också. Vi gick sedan till kattungarna,såå söta! Man vill bara ta med sig dom hem! Är riktigt sugen på att skaffa en! Klockan blev inte så mycket, innan vi gick hemåt. Då åt vi mackor, pratade en stund innan det var dags att sova.
Igår blev det en väldigt lååång sovmorgon! Ovanligt lång?! Vi tog senare under dagen bussen in till Katrineholm, när vi satt och vänta så träffade vi även Eleonore's mamma Anja. Under kvällen igår så packade Eleonore, och fixade.
Hon åkte nämligen till Bolänge idag! Hon ska jobba på P&L! Spännande för henne, jag tror och hoppas att det går bra för både henne och Emelie, det förtjänar dom verkligen! Jag själv åkte hem tidigare idag.
Just nu sitter jag på mitt rum, men funderar på att gå ut i solen, men får bli lite senare! Måste städa!
Men några soltimmar till hoppas jag vi får idag, och även resten av veckan!
Eleonore,
Tack för dom här dagarna.Även fast jag har jobbat, så värmer det att du haft det bra här på landet.
Ses snart igen ♥
/ Josse

26 Juni 2011

Stolt över min flickvän <3


26 Juni 2011

Söndag morgon! Dagarna går otroligt fort! Idag åker jag hem till Katrineholm. Första bussen går kl 9.30 :) Vill tacka Eleonore för dom här dagarna. Och jag hoppas hon får roligt på p&l den kommande veckan :)


25 Juni 2011

251155_101502790 (MMS)


19 Juni 2011

Min underbara flickvän, är verkligen den pusselbit som har saknats. När jag har långt in på nätterna försökt att lagt mitt livs pussel. Nu är det dags att börja på ett nytt pussel, denna gång behöver jag inte lägga det ensam. Utan har min Eleonore som hjälper mej att hitta bitarna som saknas. ♥

18 Juni 2011

Dagarna springer iväg,snart har ännu en vecka gått. Och helgen är snart över vilket betyder för min del några dagars ledighet.Skönt att ladda batterierna inför sommaren, som består av massa jobb! Känns tryggt till hösten.
Igår började jag inte jobb förrän kl 20.45, så dagen spenderades i E-tuna. Blev onyttigheter, bus och mys. Att ladda till helgen på ett bättre sätt är svårslaget! Välbehövligt på alla sätt!
Förhoppningsvis så kommer Eleonore hit på Måndag, håller tummarna på att hon kurerar sig ordentligt idag och imorgon!
Nu ska jag iväg till Valla och kolla på herrarnas fotbollsmatch!
Eleonore, tro på dej själv och det finns inga hinder!
/ Josefin
Dagarna springer iväg,snart har ännu en vecka gått. Och helgen är snart över vilket betyder för min del några dagars ledighet.Skönt att ladda batterierna inför sommaren, som består av massa jobb! Känns tryggt till hösten.
Igår började jag inte jobb förrän kl 20.45, så dagen spenderades i E-tuna. Blev onyttigheter, bus och mys. Att ladda till helgen på ett bättre sätt är svårslaget! Välbehövligt på alla sätt!
Förhoppningsvis så kommer Eleonore hit på Måndag, håller tummarna på att hon kurerar sig ordentligt idag och imorgon!
Nu ska jag iväg till Valla och kolla på herrarnas fotbollsmatch!
Eleonore, tro på dej själv och det finns inga hinder!
/ Josse

15 Juni 2011

Just nu vill jag bara ha Eleonore intill mej. Kommer jag klara mej igenom natten? Vill inte uppleva gårdagens natt igen...

14 Juni 2011

Helgen kan bara beskrivas med två ord.
Lycka
Kärlek

14 Juni 2011

Idag gick jag upp tidigt, vilket känns i huvudet. Natten var en av dom jobbigaste nätterna på ett bra tag nu. Men jag tänker inte ge upp. Varför jag var uppe tidigt var för att jag & Eleonore skulle med tåget mot Katrineholm kl 8.00. När vi var framme blev det lite frukost innan Eleonore skulle med nästa tåg,som gick mot Oslo. Blev lite blödig när hon åkte, men inte i negativ form. Jag är så stolt över att hon idag har suttit på tåget nästan hela dagen. Jag vet hur jobbigt hon tycker det är att åka tåg. Så hon växer verkligen som person! Hon tog studenten i Lördags, och idag kastade hon sig in i vuxen världen helt på egna ben!
Jag hoppas att hon får en bra vistelse i Oslo,och att allt går bra! ♥
Efter att ha lämnat henne vid tåget, väntade jag på att min buss hemåt skulle komma, väl i Valla så var det bara att traska hemåt. Humöret var inte på topp, men jag kunde under min promenix göra mitt bästa för att ladda om batterierna!
Nu ska jag börja rensa och fixa i min garderob! Behövs nu när jag har shoppat loss i E-tuna!
Eleonore
Tack för att du står ut med mej.♥
/ Josse

11 Juni 2011

Jag är stolt över min fantastiska flickvän ♥

/ Josse

10 Juni 2011

Imorgon smäller det! Imorgon tar min fina & Emelie studenten! Ser fram emot morgondagen.
Idag har vi städat, ska under dagen åka och shoppa :)

/ Josefin

8 Juni 2011

Jag växer som person för varje dag.
Precis som människorna runt mej, växer i mina ögon.
Ni är alla guldvärda ♥

/ Josse

4 Juni 2011

 

 

Kärlek ♥


4 Juni 2011

Dags att uppdatera lite!
Sen sist så har jag jobbat,både kväll och natt. I Torsdags kom min fina hit. Vi har båda blivit förkylda så gjorde inte alls mycket. Igår gick vi upp tidigt, spelade lite fotboll, och bestämde vi oss för att gå till sjön, för att bada. Men eftersom det bara fanns en brygga, och struntade vi att bada.Men vi klappade hästar, och fick oss en kort promenad. När vi kom tillbaka, tog vi det bara lungt, innan det var dags för mat. Blev pasta sallad ute på altanen. Väldigt trevligt tillsammans med mamma och pappa.  Sedan blev det fix, för att sedan åka buss in till stan. Där åt vi glass, och bara tog det lungt, innan det var dags för mej att gå till jobbet och min fina skulle åka hem. Tråkigt nog, så blev tåget försenat, och hon fick ta bussen ist. Stackaren!
Jobbet gick bra iallfall under kvällen,även natten och morgonen. Efter jobbet så blev det en shopping runda. Blev en jacka, shorts och en t-shirt. Åt även kinamat, mums!
Kom in för en stund sen, har varit ute och spelat fotboll med Viktor.
Det är sån glädje att höra att Viktor saknar Eleonore, och vill att hon ska vara med oss. Jag blir varm i hjärtat när han säger såna saker.
På tal min Eleonore, så är hon ut och festar ikväll. Är man student så är man ;) Jag hoppas hon får en bra kväll <3
/Josse
Dags att uppdatera lite!
Sen sist så har jag jobbat,både kväll och natt. I Torsdags kom min fina hit. Vi har båda blivit förkylda så gjorde inte alls mycket. Igår gick vi upp tidigt, spelade lite fotboll, och bestämde vi oss för att gå till sjön, för att bada. Men eftersom det bara fanns en brygga, och struntade vi att bada.Men vi klappade hästar, och fick oss en kort promenad. När vi kom tillbaka, tog vi det bara lungt, innan det var dags för mat. Blev pasta sallad ute på altanen. Väldigt trevligt tillsammans med mamma och pappa. Sedan blev det fix, för att sedan åka buss in till stan.
Där åt vi glass, och bara tog det lungt, innan det var dags för mej att gå till jobbet och min fina skulle åka hem. Tråkigt nog, så blev tåget försenat, och hon fick ta bussen ist. Stackaren!
Jobbet gick bra iallfall under kvällen,även natten och morgonen. Efter jobbet så blev det en shopping runda. Blev en jacka, shorts och en t-shirt. Åt även kinamat, mums!
Kom in för en stund sen, har varit ute och spelat fotboll med Viktor.
Det är sån glädje att höra att Viktor saknar Eleonore, och vill att hon ska vara med oss. Jag blir varm i hjärtat när han säger såna saker. ♥
På tal min Eleonore, så är hon ut och festar ikväll. Är man student så är man ;) Jag hoppas hon får en bra kväll ♥
/Josse

1 Juni 2011

Jag vill och ska bli en bättre människa.
/ Josse

RSS 2.0