30 Oktober 2011

They say time heals everything
But I'm still waiting.

26 Oktober 2011

Jag lever i en annan värld ,min egen av färg och form.

24 Oktober 2011

Jag har lärt mig, att människor kommer att glömma bort vad du sagt och saker du gjort, men de kommer aldrig att glömma hur du fick dem att känna sig.

14 Oktober 2011

Gårdagen blev så bra! Åkte hem, till landet. Sån frihet att kunna åka ut, bara vara och tänka. Precis vad jag behövde,då mitt hjärta & huvud har insett att saker och ting är som dom är. Och att jag inte kan förändra något!Nu blir det full fokus på vänner & familj!


12 Oktober 2011

Here I go again on my own.
Goin' down the only road I've ever known.

9 Oktober 2011

Nobody said it was easy.

6 Oktober 2011

Jag tänker inte stressa eller pressa bort känslorna som fortfarande finns där.

4 Oktober 2011

Häromdagen så sa en person som står mej väldigt nära till mej på skarpen. Vilken resulterade att jag backade väldigt väldigt många steg,samtidigt som jag vaknade till liv. Även fast det tog emot just i stunden,så är jag glad över att jag fick den tillsägelse jag fick.

2 Oktober 2011

Everyone has someone is their life, that keeps them looking forward to another day.

RSS 2.0