27 September 2011

vilken start på dagen jag fick idag. Jag verkligen hatar när känslorna ska leka med mej såhär. Jag orkar snart inte mer. Ena sekunden är jag jätte glad, andra sekunden gråter jag. Jag har så mycket känslor som vill ut inom mej.Men jag kan verkligen släppa fram dom,hur mycket jag än vill.
Jag har fruktansvärt många tänk om tankar idag.Värre än vanligt! Tänk om jag hade gjort så istället för så, tänk om jag hade sagt de där istället för det där. Jag blir rädd av det här,därför jag inte alla gånger säger rätt saker. Då jag inte alls vet hur mycket man ska säga o ej.
Vilken start på dagen jag fick idag. Jag verkligen hatar när känslorna ska leka med mej såhär. Jag orkar snart inte mer. Ena sekunden är jag jätte glad, andra sekunden gråter jag. Jag har så mycket känslor som vill ut inom mej.Men jag kan verkligen släppa fram dom,hur mycket jag än vill.
Jag har fruktansvärt många tänk om tankar idag.Värre än vanligt! Tänk om jag hade gjort så istället för så, tänk om jag hade sagt de där istället för det där. Jag blir rädd av det här,därför jag inte alla gånger säger rätt saker. Då jag inte alls vet hur mycket man ska säga o ej.

26 September 2011

Kommer knappt ihåg när jag grät inför människor sist. Idag slog det till,tårarna pressade länge innanför ögonlocken på mej. tillslut rann tårarna. Med musik i öronen o tankeverksamheten jobbade på ordentligt.Så kan man inte alla gånger hejda sig. Jag saknar min älskade bror något så fruktansvärt. Pratade med honom senast igår. Jag hoppas jag kan komma hem senare i veckan och överraska min älskade bror.
Jag älskar dej Viktor ♥

26 September 2011

Jag vet att du vet,att jag vet vilka knappar jag ska trycka på när det gäller dej. Så tveka inte att prata med mej,jag hjälper dej genom allt. Vi har tagit oss igenom många stormar tillsammans, tar du min hand. Så hjälper jag dej igenom flera. Vill du ta min hand?

25 September 2011

Även fast känslorna skrämmer mej, så tänker jag inte ge upp.

25 September

Vindarna har blåst över människor som älskat ,och levt sina liv där vi står nu.
Vindarna ska blåsa igen.Jag kan hålla dig varm om du vill ♥



Gjorde maten på jobbet idag. Riktigt nöjd ...

img045 (MMS)

Gjorde maten på jobbet idag. Riktigt nöjd om jag får säga de själv ;)


23 September 2011

Hade mej en fantastisk kväll igår.Bra musik,vanilj ljus och te. Skönt att bara låta tankarna fara runt i huvudet på ett bra sätt. Utan att bli förvirrad eller ledsen. Välbehövligt!
Du kommer alltid vara den som står mej närmast.

22 September 2011


21 September 2011

Even in the best of days
Love will be hard and hearts will be faking


20 September 2011

Det är viktigt att ta två steg bakåt, för att få en helhetsbild.Sen tänka efter om man ska gå ett steg framåt igen.Om inte, så är det dags att byta riktning.

20 September 2011

Varför känner jag som jag gör?!

Minns de som igår, fast de redan gått ett år.

Minns de som igår, fast de redan gått ett år.


18 September 2011

Jag ska, kan o vill uppfylla mina drömmar. En av dom, ska uppfyllas väldigt snart är det tänkt!

tycker inte om när någon som står mej nära...

tycker inte om när någon som står mej nära mår dåligt eller är ledsen, känner mej så maktlös? Kommer bli en lång natt, då jag är orolig över min bästa! Att inte finnas där för henne fysiskt är tungt!!!!


16 September 2011

Människor som säger att man ska hitta fel/brister hos en person för att sedan kunna gå vidare. Hur tänkte ni? Älskar man någon så accepterar man även deras brister?
Som jag skrivit tidigare så har jag själv gjort många många dumma saker under mina år. Men att ha en person som trots alla dumheter jag gjort, har funnits där. Är något jag värdesätter högt! Vändpunkten i mitt liv, kom när jag träffade Eleonore, hon är en fanastisk person, som jag alltid kommer älska. Hon gav mej det jag saknat. Hon fanns där för mej när det var kaso,hon fick mej att känna på kärlek. Hon gav mej väldigt väldigt mycket, som jag kommer att ta vara på.  Hon kommer alltid vara en väldigt speciell person för mej.
Människor som säger att man ska hitta fel/brister hos en person för att sedan kunna gå vidare. Hur tänkte ni? Älskar man någon så accepterar man även deras brister?
Som jag skrivit tidigare så har jag själv gjort många många dumma saker under mina år. Men att ha en person som trots alla dumheter jag gjort, har funnits där. Är något jag värdesätter högt!
Vändpunkten i mitt liv, kom när jag träffade Eleonore, hon är en fanastisk person, som jag alltid kommer älska. Hon gav mej det jag saknat. Hon fanns där för mej när det var kaso,hon fick mej att känna på kärlek. Hon gav mej väldigt väldigt mycket, som jag kommer att ta vara på.  Hon kommer alltid vara en väldigt speciell person för mej.






Trots att varken hjärtat eller hjärnan har insett att det inte längre är vi, så tar jag en dag i taget istället. En del dagar är det lättare, andra tyngre.

14 September 2011

Letar efter nått att säga som kan ändra allt,nått mer än det jag redan sagt. Snälla bli min igen


14 September 2011

När ångesten har funnits där,har endast du fått mej lugn.

12 September 2011

Jag har svårt att se hat i personer.Spelar ingen roll vad personen har gjort mot mej. Vet själv att jag inte är den bästa i alla lägen,därför kan jag inte känna hat för någon person.

12 September 2011

Dagarna rullar sakta men säkert på, en del dagar så orkar jag ingenting, andra så orkar jag hur mycket som helst. Jag försöker att inte tänka på tiden som varit, men det är svårt då det finns så många fina minnen i det som varit. Jag kommer alltid att se det  här året som en stor förändring i mitt liv. Jag har varit med om så mycket. 2011 är det år som jag känner att jag har utvecklats mest. Mycket tackvare de människorna runt mej, som finns och har funnits där för mej. Hela vägen. Ni vet vilka ni är ♥

2 September 2011






RSS 2.0