29 Augusti 2011

Helgen har varit bra,haft Eleonore här, alltid lika trevligt o mysigt! Vi har gjort det vi brukar göra, äta gott, gå promenad med musik, samt bara ta det lungt.
I Lördags blev det en sväng på stan med Elisabet, sedan en träff med mamma & pappa. Shopping och lunch blev det tillsammans med dom. Efter det blev det att hämta Viktor på Tallheden. Ännu en gång så fick Eleonore första kramen! Värmer mitt hjärta att Viktor känner en trygghet,och ser henne som en betydelsefull person i hans liv. Då han absolut inte är den som kramar vem som helst! Efter det åkte vi hemåt, och fikade och hade det allmänt bra tillsammans med Viktor, mamma och pappa.På kvällen blev det promenad och filmtittande! :)

22 Augusti 2011

Då var det dags för en ny vecka, veckorna går otroligt fort! Jag jobbar, och har det bra i allmänhet. Veckan ser just nu relativit lugn ut. Har lite mer aktiviteter lite löst inplanerat till helgen. Har sedan jag kom hem från jobbet, tittat på film. Blev Irene Huss, det lömska nätet.  Funderar nu på att fortsätta i samma spår och titta på nästa kriminall serie, nämligen Marie Wern....

22 Augusti 2011

Ska göra allt jag kan, för att detta ska bli en kanon vecka!

21 Augusti 20111

Är bäst att inte förvänta sig någonting, då slipper man bli besviken.

17 Augusti 2011

Jag skulle offra mitt liv för din skull ♥

16 Augusti 2011

Ångesten har gått över nu.Men har fortfarande inte lyckats somna :(


16 Augusti 2011

Ångest.


16 Augusti 2011

Vill att dagarna ska gå fortare,samtidigt som jag vill att dom ska gå sakta. Panik!


15 Augusti 2011

Tala om för mig och jag glömmer ,visa mig och jag minns.
Gör mej delaktig och jag förstår.
Tala om för mig och jag glömmer ,visa mig och jag minns.
Gör mej delaktig och jag förstår.

14 Augusti 2011

Jag har svårt att prioritera mej själv när det gäller mitt eget mående. Det har, och kommer nog alltid vara så. Jag vill att mina nära ska må bra. Hur jag själv mår,det lägger jag oftast på hyllan. Det är på gott och ont.
Jag måste jobba på det, jag vet ju att mina vänner finns där för mej. Samtidigt som jag absolut inte vill lägga mina tankar och funderingar på dom. Jag håller helt enkelt mycket för mej själv. Och jag är inte den som säger till, om någon gör eller säger något dumt till mej.Jag sätter ingen gräns. Varför gör jag inte det? Jag orkar helt enkelt inte lägga energi på att göra det.Samtidigt som jag vet att energin i slutändan läggs på såna saker iallafall. Då jag försöker att förstå varför den personen gör eller säger så. Men jag väljer att vara tyst.
Jag har klarat mej såhär långt,då klarar jag garanterat det mesta.

14 Augusti 2011

I have to move on, I need to be strong, I must let you go.

8 Augusti

För mig är du perfekt



5-6-7 Augusti 2011

Trots att helgens bravader resulterade till feber och halsont så, hade jag mej en riktigt fin helg. I Fredags blev det Kolmården tillsammans med mamma,Viktor och Eleonore. På kvällen blev det efter många om och men,utgång i Etuna, jag och eleonore hade en egen förfest här hemma,trots att vi bara var två, så var det roligt haha ;) I lördags, så vaknade vi tidigt, städade lite,sedan blev det en sväng till tuna park, där lite saker inför Ellie's stora äventyr i Tyskland, sedan blev det hem, vila en stund sedan iväg till hennes morfar, där det bjöds på god mat. Sedan iväg till hennes mormor, där vi firade Ali, där blev vi bjudna på tårta. Mycket god sådan!
Sedan var det bara hem, fixa sig för att sedan åka till Jonas och Jockes lägenhet för lite förfest, efter det blev det en tur till Dannes för att fira Ellie's och Emelie's moster Sara, som firades lite tidigare tillsammans med vänner. Eftet det så slutade de hela med att endast jag och Ellie drack, och dansade järnet på Harrys! Hur kul som helst,även fast det bara var vi!  Efter några timmars dansande, så skulle vi till Strömsholmen, men där blev vi inte speciellt långvariga då vi båda blev akut kissnödiga! Vi kastade även bollar på burkar, och vi vann hela 4 gånger ( med lite hjälp)
Efter det tog vi oss tillslut hemåt med Taxi, där vi båda somnade relativit fort! Igår var jag hur seg som helst, men vad gör det? Man lever bara en gång, och nu är det 1 månad och  dag tills Ellie åker till Tyskland, så det var helt klart värt de!
Vill tacka alla som inblandade denna helg!
/ Josse
Trots att helgens bravader resulterade till feber och halsont så, hade jag mej en riktigt fin helg. I Fredags blev det Kolmården tillsammans med mamma,Viktor och Eleonore.
På kvällen blev det efter många om och men,utgång i Etuna, jag och Ellie hade en egen förfest här hemma,trots att vi bara var två, så var det roligt haha ;) Lyckad kväll! Emelies mat smakade fint sådär vid 03 tiden,måste tillläggas! ;)
I lördags, så vaknade vi tidigt, städade lite,sedan blev det en sväng till tuna park, där lite saker inför Ellie's stora äventyr i Tyskland, sedan blev det hem, vila en stund sedan iväg till hennes morfar, där det bjöds på god mat. Sedan iväg till hennes mormor, där vi firade Ali, där blev vi bjudna på tårta. Mycket god sådan!
Sedan var det bara hem, fixa sig för att sedan åka till Jonas och Jockes lägenhet för lite förfest, efter det blev det en tur till Dannes för att fira Ellie's och Emelie's moster Sara, som firades lite tidigare tillsammans med vänner. Eftet det så slutade de hela med att endast jag och Ellie drack, och dansade järnet på Harrys! Hur kul som helst,även fast det bara var vi!  Efter några timmars dansande, så skulle vi till Strömsholmen, men där blev vi inte speciellt långvariga då vi båda blev akut kissnödiga! Vi kastade även bollar på burkar, och vi vann hela 4 gånger ( med lite hjälp)
Efter det tog vi oss tillslut hemåt med Taxi, där vi båda somnade relativit fort! Igår var jag hur seg som helst, men vad gör det? Man lever bara en gång, och nu är det 1 månad och  dag tills Ellie åker till Tyskland, så det var helt klart värt de!
Vill tacka alla för denna helg!
/ Josse

3 Augusti 2011


3 Augusti 2011

Då var vi redan inne i Augusti månad, snart är även denna sommar över. Men jag har haft en fantastisk sommar, har lärt mej otroligt mycket, även träffat helt fantastiska människor. Jag hoppas resten av året fortsätter i denna riktning.
Jag måste lära mej att bry mej lagom mycket, det är svårt. Men något som måste läras in. När man vill något positivit, kan det blir så negativit!
Det är tungt att ligga på kvällarna, låta tårarna rinna, och sen tillslut somna. För att kroppen är  helt slut. Jag hoppas att dessa kvällar och nätter snart är förbi.
Då var vi redan inne i Augusti månad, snart är även denna sommar över. Men jag har haft en fantastisk sommar, har lärt mej otroligt mycket, även träffat helt fantastiska människor.
Något jag måste lära mej att bry mej lagom mycket, det är svårt. Men något som måste läras in.
När man vill något positivit, kan det blir så negativit

Jag vill att du ska kunna andas i den värld vi lever i.
Förlåt att jag inte sett det tidigare ♥

RSS 2.0